17.02.2011

Bed, stop looking so.. mhm!

tumblr_lgqq4lXQRv1qc1nxio1_500

Flere gange i nat har jeg ligget vågen med tanker om alt muligt, som i dag ikke kan huskes. Typisk. Dagen er ikke engang begyndt ordenligt og jeg har mest af alt bare lyst til, at ligge i min seng og gøre nada hele dagen - dog ikke muligt, så det er bare med at komme ud af den seng hurtigst muligt. Nok efter denne blogindlæg.

Ville ønske jeg kunne være sammen med en i dag, tanken om at være sammen med en, grine, smile, have det hyggeligt.. Ja, den følelse der blev vækket igår, den vækker en hvis tomhed nu, for nu ved jeg, at den er savnet.

Det er så her, hvor livet ville være bedre med en replay knap.

TILFØJELSE:

Det er nu blevet aften og det går meget bedre. Det var bare her i morges, hvor alt var uoverskueligt. Jeg kunne ikke tænke klart og jeg giver for lidt søvn og tanker der roder rundt skylden. Tankerne bliver af og til for meget til, at jeg selv kan kontrollere mine følelser og det resulterede så i, at min morgen var et helvede.

Ingen kommentarer: