19.02.2011

# CHALLENGE 1

Hvilke 3 materielle ting ville du tage med på en øde ø, udelukkende?

For at være ærlig, så har jeg spekuleret på den her. Har brugt dagen til at tænke frem og tilbage, for hvad nu hvis det skete? Lad nu være med at dømme mig med de urealistiske svar, men come on det er jo heller ikke lige sikkert man ville strande på en øde ø vel?

1. En computer med internet og evigt strøm.
Får brug for social liv udover den daglige snak med sten og muslingeskalder og siden det kun er materielle ting der må tages med bliver det computeren fremfor mobilen.
+ Så er chancen for at blive fundet også størrer.

2. Uendelig forbrug af færdiglavet GOD mad og drikkevarer.
-
Er ikke den store kok og man har brug for mad og væske ikke?

3. Et hotelværelse
- Et sted at overnatte, et sted hvor jeg kan være i sikkerhed og et sted hvor jeg kan opbevarer mine ting uden nogle vilde dyr kommer og tager dem. Jeg ved godt man kunne ønske sig en træhytte! Men lidt sweet life må man vel godt ha’ på en øde ø?

Ingen kommentarer: