15.02.2011

New chapter.

Efter en lang periode uden bloggen, har jeg nu endelig taget mig sammen til, at blogge igen. Det kan være, at det nu vil blive nemmere, da jeg er blevet ældre (lyder weird, men sandt nok) og har en ven, Patrick, som også blogger. Faktisk, var det ham der overtalte mig til at lave en blog, dog er det lang tid siden han nævnte det, har først taget mig sammen nu pga. timingen dengang ikke var så godt - 9. kl. = projekt uge. Fik 7, som jeg er meget tilfreds med - mangler bare udtalelsen om, hvorfor det var den karakter der blev givet, den glæder jeg mig til at se.

Men da det nu er sent (23:37) vil jeg gå i seng, for nogen lyder det sikkert tidligt, i sær taget i betragtning for os som har vinterferie i denne uge. For at være ærlig, jeg har aldrig været den type, der kan være vågen til langt ud på natten. Don't ask why!