27.02.2011

And the silence came

Sorry! Jeg ved godt, at jeg ikke har blogget de sidste par dage, men for at være ærlig har jeg ikke haft tid! Her i weekenden har jeg været til fest, både fredag og lørdag, og har sovet med en hele weekenden så har ikke haft tid til at blogge. Men som sagt, PARTY! De var bare, uff.. LÆKRE! Trængte virkelig til bare at slappe af med mennesker og bare rov hygge.

1z1d3xt
Outfit fra fredagens party.

Nu har jeg misset nogle challengs, damn!

Nå, udfylder dem alle her så:

Hvad kom først? hønen eller ægget?

Old question with no answer.. Men hælder dog mest til ægget, dyrene udvikler sig jo, ligesom os mennesker, slangen havde jo ben før i tiden – hvor er de nu?

Et cd-cover som får dig til at tænke.

Kan desværre ingen cd-covers, jeg køber aldrig musik og derfor ser jeg heller ikke covers.

Et portræt, du selv har tegnet (et selvportræt).

Later! Vil bruge søndagen på nogle lektier til i morgen og bare slappe af.

 

Det er mærkeligt pludselig at være helt alene på værelset, og damn det roder! Må jeg også lige få kigget på.

Ingen kommentarer: