23.02.2011

The life is not cheap

Mh! Det er nu lækkert med noget nyt tøj, men pungen har nok en anden mening om det.. Men man må jo ofrer lidt engang imellem.

Pictures soon! Forhåbentligt i morgen . . .
I know, stadigvæk ingen billeder, sorry! Føler virkelig ikke lige, at jeg har haft tiden til det.

I dag skete der ikke noget specielt på skolen. Efter skole vandrede jeg ned til togstationen og ventede på toget. Jeg skulle lige indtil byen og shoppe lidt inden, jeg skulle være sammen med en. Det kom til at trække lidt ud, altså shopningen, men fik jo lidt nyt til fest her i weekenden så tiden er givet godt ud – håber nu bare på, at trøjen, som er bestilt online, kommer inden fredag, for så er det helt klart den der skal bruges først!

Dagens challenge!

En madvarer du altid kan spise og en ting du aldrig ville spise.

Der er altid plads til en lækker salat, selvom det er lang tid siden jeg har fået en. Det må der laves om på! Og mad som aldrig nogensinde skal ind i min mund.. Hmm. Altså, tanken om spækhugger lyder ikke særligt lækker i mine ører, eller hest for den skyld badr.

Ingen kommentarer: