21.02.2011

# CHALLENGE 3 + Need music

Det var dejligt at se klassen igen, man kommer jo til at savne dem når man er vant til, at se dem hver dag.

Men ellers har dagen i dag været stille og rolig, lektierne er blevet lavet og nu sidder jeg tilbage på min seng og overvejer, hvilken sang der skal spilles næste gang. Lige nu er det ItaloBrothers – Radio Hardcore der får sig en tur. Trænger til noget party music og bare slå sig løs!

Top 10 over dine yndlingsbøger eller film.

Uff! Den var svær!

Jeg er ikke den, der ser mange film (trist når man skal se dem selv). Bøger kan jeg godt læse, hvis de altså vækker et eller andet i mig, der bare gør, at jeg bliver nød til, at læse dem færdig! Jeg håber det er okay jeg også tager nogle tv serier med, men ellers når jeg aldrig 10 stks.

Bøger                                           Film

Død indtil solnedgang                    Alle for én!
Levende død i Dallas                     True Blood
Klub død                                       How I Met Your Mother
Død for verdenen                          The Simpsons
Stendød                                        Stand-Up comedy

Forfatter: Charlaine Harris

Ingen kommentarer: