20.02.2011

The school is just around the corner

Picture0001

Det er nu søndag og det betyder, at alt vender tilbage til det gamle igen i morgen. Suk.

Nu er der ikke længere skuespil på mandag aftenerne, da sæsonen er slut. Kan ikke fatte, at jeg ikke skal med toget til skuespil i morgen. It’s over, face it – … I can’t! Det hjalp meget på humøret og gjorde ugerne mere specielle og uudholdige. To år er brugt derinde med masser af positiv energi og dejlige mennesker, og det kommer jeg til at savne, meget. Det har hjulpet mig psykisk og styrket mig til, at være den jeg er i hverdagen. De mennesker derinde har været der for en når man mest havde brug for det. Kommer til at savne det hele rigtig meget.

Håber på, at den efterskole jeg skal gå på i 10. kan byde på noget ligeså godt teatersport som denne sæson har bydet på. Et efterskole år svarer til 7 menneskeår siger man jo, let’s see. Er spændt på at se hvad det bringer! 

Skole i morgen. Jeg ved ikke helt, om jeg skal sukke eller bare ignorere det. Glæder mig til, at se klassen igen og have dem omkring en i hverdagen, men det har nu alligevel været rart, at have gået hjemme en hel uge, mest for sig selv, men stadig med nogle dejlige mennesker engang imellem. Selvom tiden ikke er blevet brugt på det helt store, har det været rart, at ikke skulle noget specielt og bare bruge tiden på det, man nu selv havde lyst til.

Håber i har haft/får en dejlig vinterferie! Nyd den, hvis du er en af dem der lige har fået det!

Hvad har du/skal du brugt/bruge din vinterferie på?

3 kommentarer:

Patrick sagde ...

Jeg har udelukkende brugt den på at slappe af. Det havde jeg bestemt også brug for, da jeg er mega træt i hverdagene. o.o

- Det er trist, at drama slutter. ):

Charlotte sagde ...

Uff dejligt(y) men surt at du er træt i skoledagene ): får du ikke nok søvn?;i

Er slut.. Og det er virkelig nedern! Savner det....):

Patrick sagde ...

Nej, det gør jeg vel ikke.. o:

Nurh. ):