22.02.2011

New stuff

I dag blev vi afbrudt i fysiktimen af vores egen klasselærer, som kom ind i lokalet med høj fart. “Undskyld jeg forstyrrer men jeg overtager lige din time”. Vi sendte mærkelige blikke og før vi anede det blev vi sendt ud til en bus, der ventede på os. Ingen af os havde fået fortalt, at vi skulle afsted, ikke engang vores lærer vidste det. Vi skulle ud på en anden skole og hører nogen spille noget musik sammentidig vi skulle se en film, som mildest talt ikke sagde os ret meget, nok fordi vi kom for sent og vi derfor ikke havde en anelse om hvad det var vi skulle se, fandt heller aldrig ud af det for at være ærlig, fandt kun ud af, at Ribe blev nævnt.

Efter skole skulle jeg afsted endnu engang. Jeg skulle lige klare nogle pligter med min mor, og så var der lige tid til noget shopping bagefter. Endelig fik jeg noget nyt tøj! Har fået en ny trøje til hverdagsbrug og nogle strømpebukser (billeder senere), som jeg skal have på i weekenden, da der er fest – yirh!

Vis og fortæl om en ting, du har fået, men aldrig kunne give slip på.

Har ikke lige fået taget et billede, men jeg har arvet en halskæde af min mormor, der aldrig nogensinde vil ryge ud! Når jeg har den på eller ser den, tænker jeg på hende og tror faktisk på, at hun holder øje med mig og beskytter mig. Det lyder måske lidt fjollet, men jeg kan godt lide den tanke. At nogen passer på en.

Ingen kommentarer: